From the 3rd of February 2014 to 20th of August 2014 the NGO "Jaunatnes Čemodāns" realizes an International youth initiative project "Connected by rivers!" in the framework of the EU programme "Youth in Action". Teams from Latvia and Poland take part in it.

пятница, 2 мая 2014 г.

Aprīļa izvērtējums

Tanja
Es jūtos…
Es jūtos burvīgi, jo bija daudzas dažādas aktivitātes - ekskursija gar Rēzeknes upes krastu, "Lielā talka" u.c.
Es esmu iemācījies…
Es iemācījos rediģēt fotogrāfijas ar Photoshop programmu. Uzzināju jaunas ziņas par Rēzeknes upi, ka agrāk tās krastā ir bijušas vairākas ūdens dzirnavas.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt...
Viss apmierina, nevēlos neko mainīt.

Vlads K.
Es jūtos…..
Es jūtos noguris.
Es esmu iemācījies…
Es iemacijos staigāt gar upi un klausities gidu.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.......
Es veletos izmainīt darba laiku un samazināt to līdz 1h

Vlads T.
Es jūtos…..
Я чувству себя хорошо
Es esmu iemācījies
Я научился быть более внимательным к тому, что говорят гиды
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt......
Я пока ничего не хочу менять


Agita
Es jūtos…..
Es jūtos ļoti labi, esmu enerģijas pilna un gatava tālāk aktīvi strādāt.
Es esmu iemācījies…
Aprīļa laikā es uzzināju ļoti daudz interesantu faktu par Rēzeknes upi, iesaistījos tās krastu tīrīšanā. Iemācījos apstrādāt fotogrāfija un uzzināju fotogrāfijas kompozīcijas pamatprincipus.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Projekta laikā šobrīd neko nevēlētos mainīt. 

Dmitrijs
Es jūtos…..
Es jūtos labi. 
Es esmu iemācījies…
Uzzināju par fotogrāfijas apstradāšanas principiem
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Man nav nekādu priekšlīkumu. 

Alina

Es jūtos…..
Я чувствовала себя хорошо.
Es esmu iemācījies…
Я научилась работать в фотошопе, разбираться в фотографиях (различать удачные и неудачные фото, понимать композицию, цветовое отношение и т.д.)
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Я бы хотела по возможности более гибкий график

Vlad

Es jūtos…..
Я чувствую себя amazing.
Es esmu iemācījies…
 Я научился обрабатывать фото в Adobe Photoshop, кататься на байдарках и многое другое.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Я ничего не хотел бы менять.

Kristaps
Es jūtos…..
 Projektā es jūtos jauki un atraisīti, gūstu prieku no notiekošā, kopīgas laikā pavadīšanas un galvassāpēm, kuras gūstu pildot savus projekta uzdevumus.
Es esmu iemācījies…
 Projekta laikā Aprīļa mēnesī notiekošās fotodarbnīcas laikā es esmu iemācījies kā pareizi un kvalitatīvi apstrādāt pašu bildētās Rēzeknes upes bildes dažādās datorprogrammās, lai bildētās bildes padarītu daudz dzīvākas un skatāmākas. Šī pieredze man varētu lieti noderēt dzīvē, tā kā pieļauju, ka situācijas, kurās man nāksies sastapties ar fotografēšanu un foto apstrādi, varētu vēl nevienu vien reizi atkārtoties. Protams, aprīļa mēnesī arī notika lielā upes tīrīšana Lielās Talkas ietvaros, uz kuru diemžēl ierasties nespēju, tomēr ļoti gaidu nākamo reizi, kad tiks tiks tīrīta mūsu upe, lai piedalītos šajā procesā.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
 Projekta laikā es neko nevēlētos mainīt. 

Nikita
Es jūtos…..
Es jūtos ļoti priecīgs, jo man viss izdodas.
Es esmu iemācījies…
Es iemācijos veikt un apkopot aptaujas.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Es neko negribu mainīt.




Комментариев нет:

Отправить комментарий