From the 3rd of February 2014 to 20th of August 2014 the NGO "Jaunatnes Čemodāns" realizes an International youth initiative project "Connected by rivers!" in the framework of the EU programme "Youth in Action". Teams from Latvia and Poland take part in it.

четверг, 29 мая 2014 г.

Maija izvertējums




Dmitrijs
Es jūtos…..
Чувствую себя удовлетворительно.
Es esmu iemācījies…
Обрел навыки сплава по реке на байдарке, плюс потренировался работать в команде. 
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Без предложений.
Agita
Es jūtos.....
Šobrīd es nevaru sagaidīt, kad Polijas komandas dalībnieki atbrauks uz pieredzes apmaiņas semināru. Jūtos ļoti labi :)))
Es esmu iemācījies.....
Maija laikā es noskaidroju daudz jaunas informācijas par EP. Iemācījos sadarboties ar citiem, peldot ar kanoja laivām.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....Es vēlētos atgādināt projekta dalībniekiem par dažiem no komandas darba noteikumiem : cienīt vienam otru un runāt pēc kārtas  ☺☻

Alina
Es jūtos.....
Я чувствовала себя нормально.
Es esmu iemācījies.....
Я научилась создавать статистику, анализировать анкеты, подсчитывать данные, делать диаграммы
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Я бы хотела встречаться по выходным, так как по рабочим дня у меня много работы.
Kristaps
Es jūtos.....
  Projektā es jūtos brīvi un atviegloti, un, kaut gan ir jāveic daudz dažādu pienākumu, tas pat liekas interesanti , tā kā tev apkārt ir daudz pozitīvu un izpalīdzīgu cilvēku.
Es esmu iemācījies.....
Projekta laikā Maija mēnesī es esmu iemācījies braukt ar baidarkām un kontrolēt tās tecējumu, ko apguvu Ekspedīcijas laikā pa Rēzeknes upi visu 15km garumā. Esmu iemācījies un pilnveidojis savas laika plānošanas iemaņas , cenšoties laicīgi ierasties uz projekta nodarbībām un saskaņojot savas personīgās darīšanas ar projekta pienākumiem. Esmu iemācījies labāk strādāt grupā un uzklausīt vienam otru, katru nodarbību kopīgi veicot dažādus pienākumus.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Projekta laikā es neko nevēlētos mainīt. 
Vlad
Es jūtos.....
Es jūtos samerā labi , jo bija daudz labu notikumu , neskatoties uz nogurum uz skolu
Es esmu iemācījies.....
Es iemacijos peldēt uz bajdarlaivām un uzzināju vairak par upēm spēlējot spēli kuru pši taisijām
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Piedavājumu izmaiņām nav.
Tatjana

Es jūtos.....
Es jūtos brīvi, ērti, visas aktivitātes ļoti patika, it īpaši brauciens ar smailītēm pa Rēzeknes upi.
Es esmu iemācījies.....
Es iemācījos airēt, iepazinos ar jauniem cilvēkiem, iemācījos piekāpties tur, kur tas ir vajadzīgs. 
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Es vēlētos mainīt mūsu noietās ekspedīcijas distanci un padarīt to kaut 5 km garāku. :)

Jūlija
Es jūtos.....
Es jūtos ideāli, jo esmu ļoti apmierināta un laimīga par paveiktiem darbiem un kolektīva sadarbību.
Es esmu iemācījies.....
Es iemācījos pārvarēt bailes, kad biju kanoe laivās pirmo reizi. Iemācījos airēt un galvenokārt prasmes, kā rīkoties ekstrēmās situācijās.
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Es vēlētos mainīt  tikai to, kādu mēs posmu nopeldējām ar kanoe laivām, tas varētu būt vēl garāks. Vēlētos ilgāk baudīt tik patīkamus brīžus.
Nikita
Es jūtos.....
Es jūtos labi, krāju spēkus nakamajai ekspedicijai ar laivu.
Es esmu iemācījies.....
Es esmu iemācījies peldēt ar laivām
Projekta gaitā, es vēlētos mainīt.....
Projekta gaitā, es neko veletos nemainīt.

Комментариев нет:

Отправить комментарий