From the 3rd of February 2014 to 20th of August 2014 the NGO "Jaunatnes Čemodāns" realizes an International youth initiative project "Connected by rivers!" in the framework of the EU programme "Youth in Action". Teams from Latvia and Poland take part in it.

понедельник, 17 февраля 2014 г.

Agita Šekova



      Vārds:  Agita
      Uzvārds: Šekova
      Dzimšanas diena: 13.03.1991
      Mācību iestāde, klase/kurss:
Rēzeknes Augstskola, 4 kurss
      Mans hobijs: Brīvprātīgais darbs JACī , ģitārspēle, konfekšu pušķu veidošana.

Es un upe......

    Aizdomājoties par savu saikni ar upi, man prātā uzreiz nāk bērnība un tās, kā mēs, kopā ar draugiem, ģimeni, devāmies atpūsties pie upes. Kopīgā laika pavadīšana pie upes vienmēr ir bijusi jautra, interesanta un aizraujoša. Agrāk tā bija kā ģimenes tradīcija – karstajās vasarās dienās pavadīt laiku pie upes. Bet šobrīd viss ir mainījies, tās smukās vietas ir mainījušās, mēs esam izauguši. Domājot par to , cik bieži es šobrīd saskaros ar upi var secināt to, ka gandrīz katru dienu -ejot uz ģitārspēles nodarbībām, jauniešu atvērto centu vai uz kādu no vietām, kas atrodas pilsētas centrā. Tikai ikdienas steigā ne vienmēr tam pievēršu uzmanību un pamanu upes burvību.

No projekta es sagaidu......

>  Projekta laikā es vēlos attīstīt dažādas savas prasmes, kuras man vēlāk noderēs gan profesionālā izaugsmē, gar arī personīgajā attīstībā.

>  Iegūt jaunu paziņas un kontaktus.

>  Lietderīgi, interesanti un aktīvi pavadīt savu brīvo laiku.

>  Iegūt jaunas zināšanas par ekoloģiju.

>  Padarīt Rēzeknes pilsētas upi tīrāku.

Projekta laikā es varu iemācīt citus......

    Debatēt, prezentāciju veidošanas pamatus saitā prezi.com, parādīt dažus akordus, iemācīt taisīt dažādas puķes no kreppapīra, zīmēt un veido pašam savu mandalu.

3 комментария: