From the 3rd of February 2014 to 20th of August 2014 the NGO "Jaunatnes Čemodāns" realizes an International youth initiative project "Connected by rivers!" in the framework of the EU programme "Youth in Action". Teams from Latvia and Poland take part in it.

пятница, 14 февраля 2014 г.

Jūlija Ivanovska



  • Vārds: Jūlija
  •  Uzvārds: Ivanovska
  • Dzimšanas diena: 08.09.1996
  • Mācību iestāde, klase/kurss:
    Rēzeknes valsts poļu ģimnāzija 10. klase
  • Mans hobijs:   Velosports, lauku tūrisms.

Es un upe......    


Kopš bērnības cieši saistīti.  Spilgtākās bērnības atmiņas, kā draiskojamies ar draugiem upes krastā, ķērām vardītes, kā ļāvāmies upes straumei virzīt mūs uz priekšu. Kad uzaust šīs bērnības atmiņas, sirdi pārņem ilgas pēc tām. Tas mani ierosināja  uzsākt aktīvu darbību un cīņu par upju kopšanu un izpēti.


  No projekta es sagaidu...... 

 

Galvenokārt apgūt jaunas un lietderīgas zināšanas, kuras būs ļoti
nozīmīgs „plusiņš” nākotnē. Es vēlos iepazīties ar projekta
dalībniekiem, kopā dalīties pieredzei, sniegt atbalsta plecu grūtos
brīžos. Būt vienotiem un visforšākiem.

  

 Projekta laikā es varu iemācīt citus......  


Veidot modernas frizūras, apgūt poļu valodas prasmes, kā arī
piekopt  veselīgu dzīvesveidu( pareiza vingrošana, pārtika,
apģērbs utt.). Keep healthy and be happy.

Комментариев нет:

Отправить комментарий